МАРІУПОЛЬЦЯМ ПРЕЗЕНТУВАЛИ НОВИЙ БРЕНД МІСТА

29.07.2017
МАРІУПОЛЬЦЯМ ПРЕЗЕНТУВАЛИ НОВИЙ БРЕНД МІСТА

Логотип міста та новий сайт міськради презентували у Маріуполі. На розробку нового сайту для маріупольської міськради витратили 850 тисяч гривень. За словами міського голови Вадима Бойченка, жодних коштів з міського бюджету на сайт не витратили, все профінансував Фонд розвитку Маріуполя. На новому сайті у містян буде можливість зареєструватися в особистому кабінеті, через який можна буде записатись на прийом до міського голови та його заступників. Також маріупольцям презентували логотип міста.  Він має вигляд якоря та чаші, з якої ллється сталь. “Цей логотип має глибокий сенс.  З одного боку тут видно морську тему, з іншого – металургію. Але одне зображення перепливає в інше. Рідкий метал стає якорем. Це перетворення. І саме “перетворення” – є нашим головним символом”, – розповів заступник міського голови Олександр Кочурін.